top of page

RECENT POSTS: 

5 dingen over beauty die je moet weten!

Hey,

Vandaag ga ik jullie 5 dingen over beauty vertellen die je echt moet weten.

Er zijn zoveel leuke,handige trucjes en butjet do it yourselfs over beauty, die ik super vaak gebruik.

Daarom wil ik jullie deze 10 dingen met jullie delen. Want waarom moeijlijk doen als het ook makkelijk kan. Wil je meer lezen klik dan hieronder snel op read more

1. Het wordt weer zomer en dat betekent warmer. Ik wil dan altijd heel graag een verkoelend masker voor mijn huid. Ik kocht altijd dure maskers, maar heb nu iets perfects gevonden. Het is super simpel 'Yoghurt'. Yoghurt verkoelt je huid en het reinigd je huid grondig, als je een droge huid hebt kun je er nog wat honing aan toevoegen. Het masker is ook super verkoelend als je verbrand bent !

2. Wat doen tegen wallen? Wallen vind ik echt super vervelend, ik lijk wel ziek. Als je wakker wordt met wallen moet je er gewoon bevroren lepels opleggen. Ja je hoort het goed 'bevroren lepels'. De beauty tip kost ook nog is helemaal niks. Het enige nadeel is dat je dan wel lepels in de vriezer moet hebben liggen, maar daar kunnen we wel rekening mee houden.

3. Make-up remover vergeten? Geen paniek, doe wat olijfolie op een watje en haal hier je make-up van je gezicht. Het werkt echt! Als je een vette huid hebt raad ik je wel aan om daarna even je gezicht te wassen. Heb je een droge huid dan kun je juist nog wat extra olijfolie op je gezicht aanbrengen.

4. Ben jij ook altijd zo aan het stuntellen met je eyeliner voor die perfecte wing. Plak gewoon een plakbantje onder je oog, zo hoef je alleen de bovenkant van de wing mooi te laten lopen. Want als je onder fout gaat maakt dat niet uit het is toch afgeplakt. Tip: plak de plakband op je hand en trek daarna weer los, als je dit niet doet, dan is het niet fijn om het plakband van je gezicht te verwijderen.

5. De perfecte matte lipstick heb ik nog niet gevonden. Hoe kan ik er toch voor zorgen dat mijn lipstick matt is? Heel simpel: Breng je lipstick perfect aan. Hap daarna in een tisue en als laatst kun je wat blush in de zelfde kleur als je lipstick aan brengen voor het matte effect.

Dit waren de 5 dingen die je moest weten.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

xoxo

Eva

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.

Instagram:

OVER MIJ 

Heey,

Leuk dat jullie op mijn blog zijn beland. Ik ben Eva en 14 jaar oud. Op dit blog wil ik van alles met jullie delen over Fashion, Beauty, Lifestyle en nog veel meer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Veel plezier, 

xoxo Eva

e-fabeli 

LEAVE A MESSAGE:

MIJN NIEUWE BLOG

Heey,

Op dit blog post ik helaas niet meer, bekijk snel mijn nieuwe blog!

 

www.evaverlaan.wordpress.com

 

Op mijn nieuwe blog probeer ik elk weekend een blog te posten. 

bottom of page