top of page

RECENT POSTS: 

Zuid-Afrika #1


Hey lieve lezers,

Ik maak samen met mijn ouders en broertje een reis van 3 weken door Zuid-Afrika. Zaterdag ochtend zijn we vertrokken om half 11 en we kwamen aan om kwart over 9, een lange vlucht dus. 's Avonds hebben we geslapen in 'Mo-Afrika lodge' het was echt super koud, in de nacht was er zelfs vorst. Ik heb nog niet veel gezien van het land, ik ben super benieuwd naar wat ik hier allemaal nog ga mee maken. De aankomende weken zal ik zo veel mogelijk van onze reis proberen te filmen om met jullie te delen. Ik doe zo veel mogelijk mijn best, maar aangezien ik in Afrika zit is het wifi maar heel erg beperkt.

xxx Eva

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.

Instagram:

OVER MIJ 

Heey,

Leuk dat jullie op mijn blog zijn beland. Ik ben Eva en 14 jaar oud. Op dit blog wil ik van alles met jullie delen over Fashion, Beauty, Lifestyle en nog veel meer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Veel plezier, 

xoxo Eva

e-fabeli 

LEAVE A MESSAGE:

MIJN NIEUWE BLOG

Heey,

Op dit blog post ik helaas niet meer, bekijk snel mijn nieuwe blog!

 

www.evaverlaan.wordpress.com

 

Op mijn nieuwe blog probeer ik elk weekend een blog te posten. 

bottom of page