top of page

RECENT POSTS: 

Zuid-Afrika #3


Hey lieve lezers,

Hierboven is het filmpje van de afgelopen 4 dagen. Het was echt geweldig, we zijn nu in de safari parken geweest en hebben super veel gezien olifanten, leeuwen, impala’s, giraffen, buffels en aapjes. Zuid-Afrika is veel mooier dan ik had verwacht en de mensen zijn super aardig. Ze vragen altijd hoe het met ons gaat.

‘Hello darling, How are you?’

‘I’m fine thank you, and how are you?’

‘I’m grate thank you.’

We hebben ook een stukje door een dorpje gereden. Veel mensen waren dingen aan het verkopen een soort markt, alleen dan heel anders. Ook heben we de huisjes van de mensen gezien, de mensen hebben het arm en dat is confronterend. De kinderen zijn echt super vrolijk en zwaaien altijd. Zuid-Afrika is echts super!

xoxo

Eva

p.s. in mijn volgende video komen de krokodillen en nijlpaarden!!

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.

Instagram:

OVER MIJ 

Heey,

Leuk dat jullie op mijn blog zijn beland. Ik ben Eva en 14 jaar oud. Op dit blog wil ik van alles met jullie delen over Fashion, Beauty, Lifestyle en nog veel meer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Veel plezier, 

xoxo Eva

e-fabeli 

LEAVE A MESSAGE:

MIJN NIEUWE BLOG

Heey,

Op dit blog post ik helaas niet meer, bekijk snel mijn nieuwe blog!

 

www.evaverlaan.wordpress.com

 

Op mijn nieuwe blog probeer ik elk weekend een blog te posten. 

bottom of page